Wednesday, November 11, 2009

Minggu Gila

last week (7-8 nov)mmg minggu yg cukup gile dan penat bg aku...wahahaha... ape yg aku buat ialah g sunway ngan baiyi ngan ira...jumpe ira kat kl sentral 800 am..aku ngn baiyi gerak dr kuantan kul 1.00 am, sampai pudu 3.50 am..gile laju bas nih...lepak kedai mamak sampai la subuh...
lepak sunway lagoon dr 11.00 am sampai 5.oo pm.., sambil2 tgu ira ngan baiyi main bende2 alah kat sunway lagoon tu aku sempat la tdo gak kat kerusi kayu tepi2 tu..hahhaha...sambil lepak2 kat kerusi kayu depan scream park tu aku berpeluang la tgk gelagat2 manusia...

ade pasangan dr arab tu baru keluar dr scream park tu muke pucat, nafas tercungap2...huhu..pastu mamat arab tu aku dgr ckp "Alhamdulillah"...huhu...tp minah arab sebelah die kool jek...

lepak sunway pyramid sampai kol 8.oo pm sebelum qidah amik ngn kerete die yg baru kuar kedai..penuh plastik lagi....hahah...erk...ok...ko mmg driver yg berhemah qidah...haha

9.00 pm:pegi TAR

11.oopm: pegi downtown (cheras)

1.00am:gerak g umah tagom a.k.a faizal yusoff kat kajang.

1.40 am: sampai umah tagom die lak x bangon2...hahah.gerak g umah dot a.k.a nik izzat

2.10 am:dot ajak minum2 kat kedai mamak..minum la aku, baiyi, ira, qidah ngan dot kat mamak belakang apartment sri dahlia die tu...(aku dah ngantu gile, x tdo 24 jam dah)

3.30 am:aku naik umah dot(tgkat 15,heran aku bangunan ni...lepas tingkat 13 ade tingkat 13A pastu tingkat 15 tros. [tower 13???]baiyi, ira & qidah g umah kakak qidah kat mane tah..

3.40 am:aku sembang ngan dot sampai azan subuh...pas smayang subuh baru tdo....


8 nov 2009


12.oo tgh hari.. diorg pickup aku pastu g kinrara>damansara>pj

3.00 pm: beli tiket kat pudu pastu g jalan masjid india,jalan TAR lagi,n SOGO sampai 8.oo pm...

9.30pm :bas gerak dr pudu

1.ooam: sampai kuantan...


hahhhaha*penat*hahahah

***lame gak x update blog nih...huhhuhu***

No comments:

Post a Comment