Saturday, December 26, 2009

Legend Is Back

schumacher is back!! next year akan lebih merarik...dengan kontrak bernilai 7 juta € semusim, harap2 kembalinye schumacher dr persaraan akan menjadikan F1 lebih menarik & die ni mampu memberikan impak yg besar dalam f1..harap2 la...reputasi kena jage beb En schumacher..hehehe....
gambar atas ni ade lah kereta yg akan dipandu oleh schumacher mengikut pandangan artis(artist impression)..gambar ni sebenarnye nak tunjuk kat mane logo petronas akan terpapar kat kereta ni hasil tajaan Petronas ke atas Pasukan ni...ingin aku stress kan kat sini bahawa Mercedes Gp Petronas F1 team x same dengan Mclaren Mercedes(ni team Yop)..kedua2nye adalah Team yg berbeza...heheh

gambar:enjin jet nih la yg ilang dicuri..

khutbah jumaat baru ni..25 dis..secara umum khutbah berkisar pasal hati/kalbu(bhs arab).. aku qoute skit khutbah tu berbunyi lebih kurang

"kite nih ibarat jet pejuang, hati kite ibarat enjin jet,adalah perkara biasa hati/enjin itu rosak, tetapi sesuatu yg luar biasa kalau enjin itu hilang"

p/s:aku x sure part yg aku qoute ni mmg majlis agama tulis dalam khutbah tu @pun tok khatib ni tambah sendiri..

p/s/s:memetik kate2 seorang timb.menteri dalam sinar harian "kalau anak gadis sebuah kampung dilarikan org, xkan nak salahkan tok penghulu lak..

p/s/s/s:aku no komen..heheh..




td aku tgk avatar ni..mmg best ah bg aku personally...aku bg 6 dr 7 bintang...mmg best ah..berbaloi aku tahan kencing mase tgk citer ni..wakakkaa....aksi2 meletop, terbakar2, lawan2, terbang2..hahha..loser skit lambat tgk..pasnih nak tgk sherlock holmes plak..yeah..
gambar:google.com

2 comments:

  1. kereta Mercedes Gp Petronas F1 tu mmg comel ah...hijau ngan silver...good combination...

    ReplyDelete
  2. haha comey la ayat khatib ang tu..rasa macam nak jemput dia dtg masjid kampung aku bg khutbah haha

    ReplyDelete