Friday, March 6, 2009

20 hari 15 jam 35 min 10 saat

Itulah waktu yg tgl sebelum opening race F1 season ni (mase aku tulis post ni la)...x lame dah... x sabar nk tgu.....haha.....dengan peraturan2 baru yg dibuat tambah teknologi baru cam KERS, mungkin membuatkan race season ni lebih menarik @ lebih lemau... berita terkini..team honda dpt diselamatkan dan akan dikenali dgn name Brawn GP...bolehke Ross Brawn ni mengulangi kehebatan die ngan Micheal Schumacher mase dlm Ferrari?? tu kite kena tgu la...harap2 dah pki enjin Merc blh la bersaing ngan team Mc laren...
satu je aku x suke rules baru season ni...design kete jd cam kete F3..x cantik....

meh kite tgk antara kete2 yag akan berlumbe...










ni lah team kegemaran aku..kaler kete je dah nampak garang..superb...mantap...msti 'meletop' season nih...huuhuhu


dan pesaingnye adelah.....


ni lah kete pasukan yg sangat digemari oleh yop ataupun aku memangilnye liyas hamilton setiap kali ade race... yop..kemenangan Lewis Hamilton season lepas x bermakna season nih mng lagi...haha... seterusnya....

pasukan tajaan petronas nih..driver mantap..kete pon dah semakin bersaing ngan ferrari n mclaren...


team berikutnye adelah team yg keretenya dipandu oleh bekas juara dunia 2 kali..alonso...alonso nih mmg x suka kat driver pujaan yop..sebab tu di lari tglkan mc laren...




ni la team top 4 season lepas...hmmm..dah mcm dugong lak aku tk kete F1 ni..muncung kat front wing besor...rear wing kecik cenonet je...huhu..ape2 pon..Ferrari mst menang season nih...aku xkire...Forza Ferrari!!!!!!!!! Mclaren main tepi2...huhu

*p/s:yop...jom p sepang tgk F1 3,4,5 april ni...huhu..



6 comments:

  1. "kemenangan Lewis Hamilton season lepas x bermakna season nih mng lagi"

    perasan tak 'x' dalam teks tu gelap..jadi aku terbaca

    "kemenangan Lewis Hamilton season lepas bermakna season nih mng lagi"

    go go McLaren!

    ReplyDelete
  2. mmg aku gelapkan la...kire cam nk tekankan "x" tu..haha... go go Ferrari la!!!!

    ReplyDelete
  3. tekankan menda..background ang dah la gelap huhu
    pasal ajakan ang ke f1 tu aku kna check jadual aku dulu la..maklum la org bz haha

    ReplyDelete
  4. erk...ahaha...stat menulis erk zamri...bgus2...

    ReplyDelete
  5. trimas kepada ko baru aku tau carbon fiber tu apemende..so bila org laki duk cite pasal kete aku paham la jugak sket2..ahaha

    ReplyDelete