Sunday, April 12, 2009

Agak-agak kat mane mereka amik kursus memandu...

antara beberapa gambar yg aku snap pagi tadi



akak dlam kete tu buat bodo je kete2 blakang die sesak nk lalu..hahaha...mungkin die x peduli..duduk je kat situ diam2 tgu husband die beli sayor kot..


line kuning tu brader...xde polis ke nak saman...hahahaha..beramai2 lak tu parking kat line kuning..wahahhaha
depan malay town belambak parking kosong..bukan jauh pon nk lintas jalan nk g pasar tani tu....huh..lagi2 kete merah tu..haish..pak aji...pak aji...

wira ni pon same...bt jalan sesak je..elok2 due lorong jadi satu lorong je bleh gune..dh la kat trafic light..hmm

ni yang paling best...akak @ makcik yg bawang toyoya Ang-ser ni mungkin konfius pagi ni....die x pasti agaknye die bawak kete..mgkin dalam kepala minda die....die g pasar tani naik moto..tu pasal die sebat je parking moto...hahah...kebetulan mase die parking tu aku tgh letak brg dlm kete sebelom wat trip kedua ke pasar tani..aku tgk selambe je die masuk parking moto ni dan seterusnya keluar kerete dgn hepinye...hahhaha...time aku nk belah die pon nk blah..banyak sayor2 die beli...huhuhu
* aku pon bukan driver yg baik sgt...lampu merah pon aku langgar kadang2,lebih speed limit slalu sgt, maki2 kete lain mase tgh drive(geram sgt la tu kadang2), penah langgar lopak smpai basah org tepi tu(maaf makcik, x sengaja)...tp kalau parking aku parking elok2...huhuuhuhu

No comments:

Post a Comment